Veelgestelde vragen


Voor het laatst bijgewerkt: 19 november 2021 | 15:33 uur

Is een reservatie verplicht?

Het is verplicht om vooraf een reservatie plaatsen voor een bezoek aan ons wellnessresort, dit geldt ook voor abonnementhouders. Wij laten nog steeds een beperkt aantal gasten toe om rust en ruimte te behouden. Op deze manier zorgen wij voor een veilige omgeving voor al onze gasten. Wij raden je altijd aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Ik ben gevaccineerd, ben ik welkom in het wellnessresort?

Je bent van harte welkom bij ons wellnessresort! Houd er wel rekening mee dat je een geldig COVID-certificaat en een geldig identiteitsbewijs moet kunnen aantonen bij jouw bezoek aan ons resort.

Ik ben niet (volledig) gevaccineerd, ben ik welkom in het wellnessresort?

Je bent van harte welkom bij ons wellnessresort! Houd er wel rekening mee dat je een geldig COVID-certificaat moet kunnen aantonen met een geldig identiteitsbewijs. Het toegangsbewijs moet een negatieve testcertificaat bevatten. Een PCR test is tot 48 uur geldig en een antigeen of snelteest is tot 24 uur geldig voor jouw dagje wellness of de dag van jouw reservering.

Is het tonen van een geldig test- of vaccinatiecertificaat verplicht om toegang tot het resort te krijgen?

Ja, dit is verplicht en een eis van de overheid. Neem ook een geldig identiteitsbewijs mee. Maak je gebruik van de CovidSafeBE-app? Dan scannen wij bij binnenkomst de QR code. Alleen op vertoon van een groen scherm en jouw identiteitsbewijs, krijg je toegang tot ons resort. Een geldig geprint certificaat (QR-code) in plaats van de CovidSafeBE-app accepteren wij ook.

Hoe werkt een dagje wellness met een COVID-certificaat?
  1. Plan jouw bezoek bij ons wellnessresort en maak een reservering.
  2. Ben je niet (volledig) gevaccineerd? Maak dan een testafspraak voor een PCR test (maximaal 48 uur geldig) of een RAT-test (maximaal 24 uur geldig).  
  3. Download de CovidSafeBE-app voor als je deze nog niet hebt geïnstalleerd op jouw telefoon of maak een papieren coronabewijs aan via de covidsafe.be.
  4. Indien je gebruik maakt van de CovidSafeBE-app, maak via de app een QR code aan.
  5. Bezoek het resort en toon je QR code via de CovidSafeBE-app, of papieren certificaat samen met jouw identiteitsbewijs bij de receptie.
  6. Geniet van een ontspannen dagje wellness.

Lees meer op https://covidsafe.be/

Is een mondmasker verplicht?

Naast dat het vanaf heden verplicht is om een COVID-certificaat aan te tonen bij binnenkomst gelden er van 20 november 2021 t/m 27 januari 2022 de volgende maatregelen:

- het is verplicht om een mondmasker te dragen bij de receptie tot en met de kleedruimtes;
- het is verplicht om een mondmasker te dragen in het restaurant. Pas wanneer je hebt plaatsgenomen aan een tafeltje mag het mondmasker af;
- het is verplicht om een mondmasker te dragen in de beauty, yurt en de Hamam;
- onze medewerkers dragen een mondmasker tijdens zijn of haar werkzaamheden. 

Hoe krijg ik een COVID-certificaat?

Je kan op één van deze drie manieren een COVID-certificaat krijgen:

  • Vaccinatiecertificaat
    • Volledige vaccinatie (laatste vaccinatie heeft minimaal 14 dagen geleden plaats gevonden).
  • Herstelcertificaat
    • Bewijs dat je minder dan zes maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Testcertificaat
    • Een negatieve testuitslag van een PCR test van minder dan 48 uur, een antigeen of sneltest van minder dan 24 uur voor jouw dagje wellness of de dag van jouw reservering.
Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Natuurlijk dienen we ons wel te houden aan een aantal maatregelen die de overheid heeft vastgesteld. Bekijk hier welke maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness.

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Welke annuleringsvoorwaarden gelden er?

De reguliere annuleringsvoorwaarden gelden wanneer je een reservering hebt geplaatst. Je kan alle voorwaarden in de algemene voorwaarden lezen.

Ik heb een badenkaart, is reserveren verplicht?

Als je in het bezit bent van een badenkaart, dan is een reservatie ook verplicht. Je kan een verzoek indienen voor een reservatie via het volgende contactformulier

Mijn Wellness Giftcard is verlopen in de sluitingsperiode, wat nu?

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot 1 juli 2022? Vul dan het contactformulier in voor een verzoek tot verlenging van jouw Wellness Giftcard. Verzoeken die uiterlijk 2 januari 2022 worden ingediend via het formulier, worden in behandeling genomen. Indien jouw verzoek voldoet aan de voorwaarden, dan kom je in aanmerking voor verlenging. Je ontvangt uiterlijk 20 januari 2022 een nieuwe Wellness Giftcard per mail met een geldigheid van 6 maanden.