Corona update


Goed nieuws, wij gaan eerder open dan gepland! Vrijdag 25 juni gaan wij definitief terug open. Dat betekent dat je veilig en onbezorgd kan genieten van een heerlijk dagje wellness. Uiteraard houden wij ons aan de maatregelen om verspreiding van het COVID virus te voorkomen, onze gastenaantallen zijn daarom nog beperkt. Reserveer nu alvast online, zodat je verzekerd bent van een dagje ontspanning! Lees hieronder meer over onze maatregelen.

Laatst bijgewerkt op 12 juni 2021 om 17:28 uur.

Ga naar de veelgestelde vragen

Alle maatregelen op een rij

  • Wij laten minder gasten toe in ons wellnessresort en in elke faciliteit, waardoor wij de 1,5 meter kunnen waarborgen. Een extra voordeel; meer ruimte en beleving voor jou!
  • Ons restaurant en terrassen zijn geopend. 
  • Online reserveren is verplicht, ook als je in het bezit bent van een beurtenkaart.
  • Wij vragen je vriendelijk je te houden de aangegeven aankomst- en vertrektijd.
  • Houd 1,5 meter afstand in ons resort, de kleedruimtes en de faciliteiten.
  • Al onze faciliteiten worden tussendoor gereinigd en gedesinfecteerd en persoonlijke reiniging is mogelijk.
  • Er is elke dag een 'Covid-manager' aanwezig.
  • Onze wellnessrituelen zijn aangepast volgens de richtlijnen vanuit de overheid.
  • Genieten van een behandeling? Dat kan!
  • Je kan weer deelnemen aan onze belevingen! Uiteraard volgens de richtlijnen vanuit de overheid.
  • Bij verplaatsing binnen ons resort is het dragen van een mondkapje verplicht. Het dragen van een mondkapje is niet verplicht als je ergens plaatsneemt, buiten, in de sauna's, in de baden, onder de douches en tijdens de behandelingen. Op deze regel kunnen we helaas geen uitzonderingen maken. Kan jij geen mondkapje dragen? Dan raden we je af om naar ons wellnessresort te komen.

Wellness Giftcard

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot 1 juli 2022? Vul dan het contactformulier in voor een verzoek tot verlenging van jouw Wellness Giftcard. Verzoeken die uiterlijk 31 juli 2021 worden ingediend via het formulier, nemen wij in behandeling.

Meer info

Veilig genieten van een dagje wellness, dat doe je zo:

Reserveren & inchecken

Minder gasten & verplicht reserveren

We vragen jou als gast om 1,5 meter afstand van andere gasten te houden.  Om dit te kunnen uitvoeren zal Hezemeer een beperkt aantal gasten (kunnen) ontvangen. Dit betekent voor jou als gast nóg meer ruimte en rust tijdens jouw dagje wellness.

Een reservering kan bestaan uit maximaal 2 personen. Alleen als je 24 uur geen klachten hebt die op Corona wijzen, mag je ons wellnessresort bezoeken.

Maatregelen bij ontvangst

Per inchecktijd kan er een beperkt aantal gasten de ruimte van de receptie mogen betreden. Wij vragen je daarom nadrukkelijk om je te houden aan de aangegeven aankomst- en vertrektijd. Ook vragen we je een mondmasker te dragen totdat je bij de kleedruimte bent.

Bij onze receptie is aangegeven met stickers waar je kan wachten en waar je mag in- of uitchecken. Bij de receptiedesk is plexiglas geplaatst voor de veiligheid van jou als gast én onze receptiemedewerkers.

Aankomst- en vertrektijd

Er zit een limiet op het aantal gasten dat per aankomst- of vertrektijd bij onze receptie aanwezig is. Wij vragen je dan ook nadrukkelijk om je te houden aan je aangegeven aankomst- en vertrektijd, zodat je relaxed en met genoeg ruimte kan in- of uitchecken. Wij waarderen het als je contactloos of met pin jouw dagje wellness betaalt.

Houd 1,5 meter afstand

Om de 1,5 meter afstand ten opzichte van elkaar te kunnen uitvoeren heeft ons resort diverse aanpassingen gedaan. Hezemeer zal een beperkt aantal gasten ontvangen per dag. 

Kleedruimtes

Door minder gasten te ontvangen per tijdsindeling zal er meer ruimte zijn tijdens het omkleden. Onze medewerkers wijzen de kluisjes toe op zo'n manier dat je genoeg afstand kan houden tot andere gasten. Als andere gasten nog aan het omkleden zijn, vragen we je even te wachten. Zorg voor makkelijke kleding zodat je je snel kunt omkleden.

Restaurant

Ons restaurant en terrassen zijn geopend. Geniet tijdens jouw dagje wellness van smakelijke gerechten en/of een verfrissend drankje. Het is niet mogelijk om online te reserveren voor het restaurant.

Faciliteiten

Tijdens het inchecken krijg jij als gast een speciaal polsbandje mee, dit polsbandje houd je om en bij het bezoeken van een sauna hang je deze op aan een speciaal haakje met een nummer. Zijn alle haakjes bij de sauna bezet? Dan kan je op dat moment geen gebruik maken van de faciliteit en vragen we je naar een andere faciliteit te gaan. Het is dus erg belangrijk dat je jouw eigen polsbandje weer meeneemt als je de sauna verlaat. 

Hygiëne & toezicht

Spray

Bij elke sauna staat een spray waarmee de saunabanken gereinigd kunnen worden. Ondanks dat wij de faciliteiten zelf tussendoor reinigen, geven wij onze gasten hiermee de mogelijkheid om dit voor het plaatsnemen in de sauna ook zelf te doen.

Handalcohol

In ons gehele resort staan diverse punten waar je je handen kan reinigen met handalcohol. Ook alle toiletten zijn hiervan voorzien.

Extra schoonmaak

Naast de mogelijkheid om zelf te reinigen zullen onze medewerkers regelmatig de faciliteiten extra schoonmaken. Iedere medewerker heeft daarom ook continu een reinigingsflacon bij zich.

COVID-manager

Bij ons resort is een ‘covid-manager’ aanwezig die de maatregelen betreffende COVID-19 zal handhaven op het resort. Wij vragen je vriendelijk doch dringend je aan onze maatregelen te houden en eventuele aanwijzingen op te volgen.

Wellnessrituelen & behandelingen

Wellnessrituelen

Een dagje wellness wordt extra speciaal met een wellnessritueel. Veel van onze groepssessies zijn nog steeds mogelijk. Bij elk ritueel zijn aanpassingen gedaan, zodat wij voldoen aan de richtlijnen van de overheid. Sommige rituelen zijn omgetoverd tot ‘do it yourself’ rituelen. Deze rituelen worden vaak wel begeleid, maar voer je verder zelf uit. Meer informatie vind je hier.

Opgiet belevingen

Voeg extra beleving toe aan jouw dagje wellness met een ontspannende opgiet belevingen! Uiteraard doen we dit volgens de richtlijnen van het RIVM. Zo worden luchtstromen van persoon naar persoon vermeden en wordt geen gebruik gemaakt van producten die mogelijk een hoestprikkel kunnen opwekken.

Bekijk onze opgiet belevingen

Behandelingen

Eén op één behandelingen zijn bij Hezemeer gewoon mogelijk. Voor elke gast wordt de ruimte gereinigd. Onze medewerkers zullen voor de behandeling de handen van zichzelf en van de gast desinfecteren. Zowel de masseur als de gast dient een mondkapje te dragen. Bij een facial kan het mondkapje tijdens de behandeling af.

Wees lief voor elkaar

Wij vertrouwen, net zoals de overheid, op het gezond verstand van onze gasten. Wij vragen te houden aan de maatregelen die wij hebben gesteld en eventuele aanwijzingen van ons personeel op te volgen. Het doel van een dagje wellness is ontspannen en wij hopen dat op deze manier voor een ieder te kunnen verzorgen. De verantwoordelijkheid voor een veilig dagje wellness ligt bij ons, maar ook bij jou.