Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 04-06 2020 | 16.45 uur

Algemene vraag

Zijn jullie geopend?

Sauna Hezemeer is in verband met maatregelen om het Coronavirus verder te verspreiden tot en met nader order gesloten. Uit voorzorg kan je bij ons daarom tijdelijk niet reserveren. Reserveren is weer mogelijk vanaf het moment dat wij weten wanneer en onder welke maatregelen wij onze deuren weer mogen openen. Wij adviseren je alle media en onze website in de gaten te houden voor alle informatie.

Indien je een reservering hebt gemaakt die binnen deze periode valt zullen wij binnenkort contact opnemen. Mocht je al eerder vragen hebben dan kan je hiervoor het contactformulier op onze website invullen zodat wij direct alle benodigde informatie bij de hand hebben: https://hezemeer.be/contact/vraag-of-opmerking.

Reservering

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle lopende e-tickets zijn verlengd tot en met 30 september 2020. De nieuwe geldigheid kan je ook terugvinden in de kalender op onze website tijdens het verzilveren. Op dit moment kan je nog niet reserveren. Dit kan pas indien wij de exacte openingsdatum weten. Het reserveren heeft helaas een beperkte beschikbaarheid.

Ik heb een reservering staan. Wat gebeurt daarmee?

Indien je een reservering hebt gemaakt die binnen deze periode valt zullen wij binnenkort contact opnemen. Mocht je al eerder vragen hebben dan kan je hiervoor het contactformulier op onze website invullen zodat wij direct alle benodigde informatie bij de hand hebben. Wij proberen zo snel mogelijk te reageren, echter door de drukte bij onze gastenservice afdeling kan de reactietijd wat langer zijn dan gewoonlijk. Graag hiervoor jouw begrip.

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Helaas kan je op dit moment even niet reserveren voor de komende periode. Dit doen wij uit voorzorg, omdat wij nog niet exact kunnen aangeven tot wanneer de sluiting is en wat de nieuwe maatregelen voor opening zullen zijn.

Wij volgen de richtlijnen van de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Beurten- en jaarkaarten

Ik heb een beurten- of jaarkaart. Wat betekent dit voor mij?

Alle beurtenkaarten en jaarkaarten worden verlengd met 6 maanden geldigheid. LET OP: Ook voor beurtenkaart -en jaarkaart houders is een online reservering verplicht. Via een e-mail krijg je binnenkort informatie hoe je daarvoor dient te reserveren. Je hoeft hiervoor op dit moment dus geen contact op te nemen.