Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 25-02-2021 | 10.29 uur

Algemene vraag

Zijn jullie geopend?

Helaas moeten we onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Ons wellnessresort is tot en tenminste 30 april 2021 gesloten.

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste updates? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Ik heb een reservatie in de periode tot 30 april 2021 staan. Wat gebeurt daarmee?

Heb je een reservatie in de periode tot 30 april, dan zullen wij contact met je opnemen over jouw reservatie(s) en eventuele betaling(en). We vragen je om daar op dit moment geen contact over op te nemen, zodat wij andere vragen en verzoeken tijdig kunnen behandelen.

Wil je zeker zijn dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Waarom kan ik geen reservatie plaatsen tussen 1 en 31 mei?

Uit voorzorg kan je op dit moment geen reservatie plaatsen tussen 1 en 31 mei 2021. Zodra wij weten wanneer wij weer het dagje wellness kunnen bieden zoals je dat van ons gewend bent, zullen wij ervoor zorgen dat je direct weer een reservatie kan plaatsen. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen waaronder onze website, social kanalen en onze nieuwsbrief.

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Reservatie

Ik heb een e-ticket die verloopt in de periode dat jullie gesloten zijn. Wat gebeurt daarmee?

Wanneer je een of meerdere e-tickets hebt die in de periode tot 1 mei 2021 verlopen, wordt de geldigheid van de e-tickets verlengd. Indien je jouw e-ticket(s) hebt gebruikt voor een reservatie in de periode van de sluiting, wordt deze vrijgegeven omdat wij jouw reservatie hebben geannuleerd. Dat betekent dat je jouw e-ticketcode(s) kan gebruiken voor het maken van een nieuwe reservatie.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Mijn Wellness Giftcard verloopt in de sluitingsperiode, wat nu?

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot en met 31 mei 2022? Vul dan het contactformulier in zodat wij jouw verzoek tot verlenging in behandeling kunnen nemen. 

Heb jij het contactformulier ingevuld? Indien jouw verzoek aan de voorwaarden voldoet dan krijg je zo snel mogelijk een nieuwe Wellness Giftcard toegestuurd die zes maanden geldig is. In de periode vanaf jouw aanvraag totdat jouw verzoek is verwerkt, kan je jouw huidige Wellness Giftcard niet gebruiken.

Verzoeken tot verlengingen zullen wij periodiek uitvoeren.

Beurten- en jaarkaarten

Ik heb een beurten- of jaarkaart. Wat betekent dit voor mij?

Ben je in het bezit van een beurten- en jaarkaart? Dan zal jouw abonnement automatisch met een half jaar verlengd worden nadat het resort weer geopend is. Hiervoor hoef je geen contact met ons op te nemen. 

Wil je zeker zijn dat je niets mist? Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.