Reservering plaatsen


Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik de zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Is een reservatie (voor een entree) noodzakelijk?

Het is niet verplicht om vooraf een reservatie te plaatsen voor de reguliere dag- of avondtoegang. Echter, wij raden onze gasten wel aan om vooraf tijdig een reservatie te plaatsen. Een reservatie heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Je kiest je eigen prijs en bent na de reservatie ook verzekerd van die prijs op die dag.
- Bij de receptie betaal je altijd het standaard tarief en kan je geen gebruik maken van actietarieven.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservatie reeds staat geregistreerd. Wanneer je jouw reservatie wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig aan te plaatsen.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Hoe maak ik een reservatie met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Vanaf hoe laat is een avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Wij raden je aan om vooraf een reservatie te plaatsen zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort.

Reserveer hier jouw avondtoegang

Moet ik bij een ochtendtoegang om 14.00 uur uitchecken?

Een ochtendtoegang is tot 14.00 uur, je dient dan ook uiterlijk om deze tijd uit te checken. Wens je langer te blijven? Geen probleem, na 14.00 uur wordt er automatisch een toeslag berekend zodat je de gehele dag kan blijven.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservatie kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservatie willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservatie annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

De Giftcard is te gebruiken als betaalmiddel aan de resortbalie en is vooraf niet te verzilveren via de website. Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf online te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort. Je kan tijdens het reservatieproces aangeven dat je de betaling wenst te voldoen met een Wellness Giftcard. Je dient hiervoor te kiezen voor achteraf betalen (€2,95). Tegen inlevering van jouw Wellness Giftcard zal dit bedrag verrekend worden. Vergeet niet te checken of jouw Wellness Giftcard al geactiveerd is.

Plaats hier jouw reservatie jouw dagje wellness

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservatie plaatst kan je tijdens het reservatieproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, Bancontact, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig €2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.

Kan ik een reservatie plaatsen voor een groep?

Het is mogelijk om een reservatie te plaatsen voor een groep. Wij raden je hiervoor aan om het contactformulier in te vullen zodat er contact met je kan worden opgenomen.

Ik heb een e-ticket voor een dagtoegang, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagtoegang alleen in de avond te gebruiken.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In het weekend (vrij, za, zo) kunnen er toeslagen berekend worden. Wij werken met variabele prijzen. Per dag kan de prijs van de toeslag verschillen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Wanneer je een reservatie plaatst ga je akkoord met de voorwaarden en ben je gegarandeerd van een entree bij het resort.

Ik wil graag een reservatie plaatsen, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservatie meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagtioegang bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen het niet mogelijk is om een reservatie te plaatsen met een e-ticket of actie maar de reguliere toegang is nog wel beschikbaar. Wanneer je een reservering wenst te plaatsen voor de reguliere toegang, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij een reservatie van een reguliere dagtoegang?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen geen reservatie geplaatst kan worden met een e-ticket of actie maar de reguliere toegang is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere toegang wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen afhankelijk van de beschikbaarheid van het tarief. Bij het kiezen van de gewenste datum staat de exacte totaal prijs per persoon. Ga naar reserveren en bekijk de actuele prijs.

Kan ik met een groep een reservatie plaatsen?

Het is mogelijk om een reservatie te plaatsen voor een groep. Wij raden je hiervoor aan om het contactformulier in te vullen zodat er contact met je kan worden opgenomen.

Is het noodzakelijk om een reservatie plaatsen met een e-ticket ?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om vooraf online een reservatie te plaatsen.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee je een reservatie kan plaatsen. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb een Bongo bon, moet ik vooraf een reservatie plaatsen?

Wanneer je in het bezit bent van een Bongo bon en deze is geldig bij Hezemeer, kan je altijd terecht met deze bon (mits de geldigheid nog goed is). Een reservatie plaatsen vooraf is niet mogelijk, bij de receptie kan je de Bongo bon overhandigen aan de receptioniste. LET OP: vergeet niet jouw Bongo bon vooraf te activeren op de website van Bongo zelf.