Contact


Wil je meer weten over ons resort of heb je nog een vraag die niet beantwoord is? Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Openingstijden wellnessresort

Ma t/m zo
10:00 tot 22:30 uur
Snelste optie

Facebook

Binnen 24 uur reactie

Naar Facebook

Formulier

Binnen 48 uur reactie

Naar formulier

Telefonisch

ma - zo 12:00 - 17:00 uur 

+32 (0)14 86 79 52

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de meest gestelde vragen hiernaast alvast voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.  

Alle vragen

Is een reservatie verplicht?

Het is verplicht om vooraf een reservatie plaatsen voor een bezoek aan ons wellnessresort, dit geldt ook voor abonnementhouders. Wij laten nog steeds een beperkt aantal gasten toe om rust en ruimte te behouden. Op deze manier zorgen wij voor een veilige omgeving voor al onze gasten. Wij raden je altijd aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Is het tonen van een geldig test- of vaccinatiecertificaat verplicht om toegang tot het resort te krijgen?

Ja, dit is verplicht en een eis van de overheid. Neem ook een geldig identiteitsbewijs mee. Maak je gebruik van de CovidSafeBE-app? Dan scannen wij bij binnenkomst de QR code. Alleen op vertoon van een groen scherm en jouw identiteitsbewijs, krijg je toegang tot ons resort. Een geldig geprint certificaat (QR-code) in plaats van de CovidSafeBE-app accepteren wij ook.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Natuurlijk dienen we ons wel te houden aan een aantal maatregelen die de overheid heeft vastgesteld. Bekijk hier welke maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness.

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Adresgegevens

Hezemeer
Hezemeer 14
2430 Laakdal

Navigeren