Veelgestelde vragen


Reservatie plaatsen

Is een reservatie (voor een entree) noodzakelijk?

Ook al is het niet verplicht, wij raden onze gasten aan om tijdig een dag- of avondtoegang te reserveren. Een reservatie vooraf heeft de volgende voordelen: 
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je ons resort wenst te bezoeken.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservatie reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservatie wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Plaats hier je reservatie

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen afhankelijk van de beschikbaarheid van het tarief. Bij het kiezen van de gewenste datum staat de exacte totaal prijs per persoon. Ga naar reserveren en bekijk de actuele prijs. 

Vanaf hoe laat is een avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Wij raden je aan om vooraf een reservatie te plaatsen zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort.

Reserveer hier je avondentree

Kan ik met een groep een reservatie plaatsen?

Het is mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep. Wij raden je hiervoor aan om het contactformulier in te vullen zodat er contact met je kan worden opgenomen. 

Ik wil een Wellness Giftcard verzilveren hoe doe ik dit?

De Giftcard is te gebruiken als betaalmiddel aan de resortbalie en is vooraf niet te verzilveren via de website. Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf online een reservatie te plaatsen zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort. Je kan tijdens het reservatieproces aangeven dat je de betaling wenst te voldoen met een Wellness Giftcard.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservatie kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservatie willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservatie annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Mijn reservatie

Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?

Je kan je reservatie wijzigen door het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Je kan je reservatie annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd- moet ik dit doorgeven?

Wanneer je enkel een reservatie hebt geplaatst voor de toegang is het geen probleem dat je later arriveert. Mocht je behandelingen hebben geboekt vernemen wij dit graag tijdig, dit in verband met het tijdstip van de behandelingen. Hiervoor kan je het contactformulier invullen op onze website.

Ik heb geen bevestiging ontvangen nadat de reservatie is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

E-tickets & vouchers

Ik heb een E-ticket, maar het lukt mij niet om (online te reserveren).

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende E-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal vier codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier je dagje wellness.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn E-ticket, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Mag ik een entreevoucher of E-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de vervaldatum die hierop vermeld staat. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt.

Kan de geldigheid van een E-ticket verlengd worden?

De geldigheid van je voucher en/of e-ticket kan niet worden verlengd. De einddatum die hierop vermeld staat is de datum tot wanneer je deze kan gebruiken.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

Het kan voorkomen dat er toeslagen worden berekend. Wanneer dit van toepassing is staat dit bij de op de e-ticket en/of voucher vermeld. Tijdens het reserveringsproces is zichtbaar wat de toeslag exact bedraagt.

Reserveer hier je dagje wellness.

Is een E-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Eten & drinken

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumpties te nuttigen in ons resort.

Is het mogelijk om bij jullie te lunchen of dineren?

Het is mogelijk om tijdens je dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. In het restaurant worden verschillende à la carte gerechten geserveerd. Voor zowel de lunch als het diner kan je genieten van uiteenlopende gerechten. Kijk op onze website voor meer informatie over het restaurant.

Kan ik bij het resort lunchen of dineren als ik een allergie heb?

Heb je een gluten, lactose of andere allergie? Je kan dit het beste ter plaatse aangeven bij één van de koks zodat je correct geïnformeerd kan worden.

Behandelingen

Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een reservatie te plaatsen voor een behandeling zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren is dit uiteraard mogelijk.

Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.

Kan ik een reservatie plaatsen voor een behandeling zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is niet mogelijk om enkel een reservatie te plaatsen voor een behandeling. Je kan een reservatie plaatsen  voor een behandeling uitsluitend in combinatie met het saunabezoek.

Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens de reservatie een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.

Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

Het is mogelijk om een voorkeur aan te geven. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter wij kunnen het helaas nooit 100% garanderen.

Giftcards & andere cadeaubonnen

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aankopen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aankopen.

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aankopen bij één van de deelnemende resorts.

Kan ik de Hezemeer cadeaubon nog inleveren?

Je kan de 'oude' Hezemeer cadeaubon nog inleveren tot en met de datum die erop vermeld staat. 

Overige

Wat zijn de openingstijden van het resort?

maandag t/m zondag 10.00 uur tot 23.00 uur.

Bekijk hier onze actuele openingstijden.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten; 
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten en scrubzout; 
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid.

Hebben jullie badkledingdagen?

Wij hebben geen badkledingdagen. Het is dan ook niet toegestaan om badkleding te dragen tijdens je dagje sauna. Wellicht kan je één van onze andere resorts bezoeken die wel badkledingdagen aanbieden zoals SpaPuur in Tilburg (NL).

Hebben jullie ook damesdagen?

Wij hebben geen damesdagen. Alle dagen zijn gemengd.

Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

Je kan je eigen handdoek meenemen bij het bezoek aan ons resort. Het is niet noodzakelijk om een sauna handdoek mee te nemen, je kan ook een groot badlaken gebruiken. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat jij met je hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne.

Moet ik een badset bij huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om je eigen badset mee te nemen maar je kan dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop. Bekijk hier de prijzen.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

Het kan voorkomen dat er toeslagen worden berekend. Wanneer dit van toepassing is staat dit bij de actie en/of op de e-ticket/voucher vermeld. Tijdens het reservatieproces is zichtbaar wat de toeslag exact bedraagt.

Reserveer hier je dagje wellness

Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

Bent je iets vergeten na je bezoek aan ons resort? Je kan dan contact opnemen met ons door middel van het contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld.

Wat is een opgieting en moeten we hiervoor reserveren?

Een opgieting is een uniek sauna ritueel waaraan je kosteloos kan deelnemen. Daarnaast bieden wij nog het sauna ritueel TREATMENTS® Geurenreis aan tegen een kleine vergoeding. Bekijk onze website voor meer informatie over de rituelen

Op welke afstand liggen de hotels van het resort of is het mogelijk om bij het resort zelf te overnachten?

Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van ons resort kan je de auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Het is eventueel mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van ons resort, mits dit bij binnenkomst aan wordt gegeven bij de receptie.

Zijn er ook laadpalen aanwezig?

Op de parking van Hezemeer staat een laadpaal voor elektrische wagens. Je kan daar tijdens je bezoek gebruik van maken. De laadpaal werkt met: 

Ik ben zwanger, kan ik dan de sauna in?

Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als je dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar je lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Wil je meer informatie over zwangerschap en sauna? Ga dan naar onze zwangerschapspagina.

Kan ik bij Hezemeer kolven en is er een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie je graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa en Mastercard.

Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig € 2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.