Cadeaubon


Ik heb een ticket gekocht via Discoveroo. Kan ik hiermee nog bij jullie terecht?

Helaas niet. Discoveroo is failliet en wij accepteren geen tickets of codes van Discoveroo meer. Alle Discoveroo-codes zijn geblokkeerd en kunnen niet meer worden verzilverd. Heb je via Discoveroo geboekt? Dan kun je terecht bij Stichting Garantiefonds Reizen (SGR). Kijk op www.sgr.nl of bel SGR via 010 – 414 63 77 voor meer informatie.

Kan ik een reservatie plaatsen met een cadeaubon?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. 

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aankopen bij één van de deelnemende resorts.

Kan ik de Hezemeer cadeaubon nog inleveren?

De 'oude' Hezemeer cadeaubon kan m.i.v. 1 januari 2022 niet meer verzilverd worden bij ons. 

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aankopen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aankopen.

Accepteren jullie VVV bonnen?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Accepteren jullie de cadeaukaart BeautyCadeau kaart?

Wij accepteren de BeautyCadeau kaart m.i.v. 14-11-2023 niet meer.

Hoe kan ik reserveren met een Bongo bon?

Wanneer je in het bezit bent van een Bongo bon en deze is geldig bij Hezemeer, kan je als de bon nog geldig is, terecht in ons resort. Een reservatie plaatsen vooraf is noodzakelijk.

Bij de receptie kan je de Bongo bon overhandigen aan de receptioniste. LET OP: vergeet niet jouw Bongo bon vooraf te activeren op de website van Bongo zelf.

Reservatie Bongo bon