E-ticket / Voucher


Hoe maak ik een reservatie met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan de pagina hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) een reservatie te plaatsen.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservatie geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Hoe verzilver ik een BeWellness voucher?

Volg de volgende stappen om jouw BeWellness voucher te verzilveren.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik een reservatie plaatsen?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal vier codes per reservatie verzilveren.

Maak hier jouw reservatie

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn E-ticket, maar wel bij een reservatie van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een reservatie wenst te plaatsen voor een regulier arrangement, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Ik heb een e-ticket, hoe kan ik de geldigheid bekijken?

Ben je in het bezit van een e-ticket? Dan kan je de geldigheid checken door de code van het e-ticket in te voeren op onze website bij e-ticket verzilveren. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Controleer de geldigheid door je e-ticketcode in te vullen. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen een reservatie maken vanaf 16.30 uur, mag ik eerder komen?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat je enkel vanaf 16.30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16.30 uur is dan beschikbaar.

Ik heb een voucher voor het dagtarief, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een voucher voor een dagtarief is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Hoe verzilver ik een Bongo bon?

Wanneer je in het bezit bent van een Bongo bon en deze is geldig bij Hezemeer, kan je als de bon nog geldig is, terecht in ons resort. Een reservatie plaatsen vooraf is noodzakelijk.

Bij de receptie kan je de Bongo bon overhandigen aan de receptioniste. LET OP: vergeet niet jouw Bongo bon vooraf te activeren op de website van Bongo zelf.

Reservatie Bongo bon