E-ticket / Voucher


Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn E-ticket, maar wel bij een reservatie van een regulier dagtarief?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je een reservatie wenst te plaatsen voor het reguliere dagtarief, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen een reservatie maken vanaf 16.30 uur, mag ik eerder komen?

Wanneer je een e-ticket hebt en op de dag dat je een reservatie wenst te plaatsen, wordt in de kalender weergegeven dat je vanaf 16.30 uur kan reserveren. Helaas is het in dit geval niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen helaas. Uitsluitend de Avondtoegang is dan beschikbaar.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt.

Hoe verzilver ik een Dagje Wellness Voucher?

Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.

Ik heb een Voucher voor het dagtarief, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een Voucher voor een dagtarief is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservatie met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan de pagina hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) een reservatie te plaatsen?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservatie geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik een reservatie plaatsen?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal vier codes per reservatie verzilveren.

Maak hier jouw reservatie