Mijn reservatie


Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wanneer je enkel een reservatie hebt geplaatst voor de entree is het geen probleem wanneer je later arriveert. Mocht je behandelingen hebben geboekt vernemen wij dit graag tijdig, dit in verband met het tijdstip van de behandelingen. Hiervoor kan je het contactformulier invullen op onze website of contact opnemen via Facebook.

Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?

Je kan je reservatie wijzigen door het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Je kan je reservatie annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd- moet ik dit doorgeven?

Wanneer je enkel een reservatie hebt geplaatst voor de toegang is het geen probleem dat je later arriveert. Mocht je behandelingen hebben geboekt vernemen wij dit graag tijdig, dit in verband met het tijdstip van de behandelingen. Hiervoor kan je het contactformulier invullen op onze website.

Ik heb geen bevestiging ontvangen nadat de reservatie is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

Kan ik mijn reservatie bij de receptie betalen?

Ja, het is mogelijk om een reservatie bij de receptie te betalen. Kies hiervoor tijdens de online reservering voor de optie 'Betalen bij receptie'. Hiervoor wordt €2,95 in rekening gebracht.