Mijn reservatie


Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd- moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Lees alles over de maatregelen rondom het coronavirus.

Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?

Je kan je reservatie wijzigen door het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Je kan je reservatie annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen nadat de reservatie is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

Kan ik mijn reservatie bij de receptie betalen?

Wanneer je een reservatie maakt, kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen. Je kan alleen vooraf betalen.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.