Reservatie plaatsen


Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de toegangsprijs?

Je hebt de mogelijkheid om een dagentree (vanaf 10.00 uur) of een avondentree (vanaf 16.30 uur) te reserveren via de website. Reserveren is verplicht.

Bekijk direct de prijzen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de toegangsprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van scrubzout en doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma en saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik de zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Is een reservatie (voor een inkom) noodzakelijk?

Het is verplicht om een bezoek aan ons wellnessresort vooraf te reserveren. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Ik wil graag een reservatie plaatsen, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservatie meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagtioegang bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen het niet mogelijk is om een reservatie te plaatsen met een e-ticket of actie maar de reguliere toegang is nog wel beschikbaar. Wanneer je een reservering wenst te plaatsen voor de reguliere toegang, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Kan ik een reservatie plaatsen voor een groep?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservatie te plaatsen voor een groep.

Is het noodzakelijk om een reservatie te maken met een e-ticket?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om vooraf online een reservatie te maken.

Hoe maak ik een reservatie met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee je een reservatie kan plaatsen. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb een e-ticket voor een dagtoegang, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagtoegang alleen in de avond te gebruiken.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij een reservatie van een reguliere dagtoegang?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen geen reservatie geplaatst kan worden met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een regulier arrangement wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren.

Vanaf hoe laat is een avond inkom geldig?

De avond inkom is vanaf 16.30 uur. Het is verplicht om een reservatie te maken.

Reserveer jouw avond inkom

Ik heb een beurtenkaart, moet ik dan een reservatie plaatsen?

Indien je in bezit bent van een beurtenkaart hoef je geen reservatie te plaatsen voor een dagje wellness.

Wat is de geldigheid van mijn beurtenkaart?

De geldigheid van jouw beurtenkaart hangt af van het aankoopmoment. Bekijk hier de geldigheid en voorwaarden van jouw beurtenkaart.

Ik wil bij aanvang van mijn bezoek een beurtenkaart aanschaffen bij de receptie, moet ik dan een reservatie plaatsen?

Wanneer je bij aanvang van je bezoek een beurtenkaart wilt aanschaffen bij de receptie, is het niet nodig om van tevoren een reservatie te plaatsen. Na aankoop kun je de beurtenkaart direct gebruiken.

Ik heb een Bongo bon, moet ik vooraf een reservatie plaatsen?

Wanneer je in het bezit bent van een Bongo bon en deze is geldig bij Hezemeer, kan je als de bon nog geldig is, terecht in ons resort. Een reservatie plaatsen vooraf is noodzakelijk.

Bij de receptie kan je de Bongo bon overhandigen aan de receptioniste. LET OP: vergeet niet jouw Bongo bon vooraf te activeren op de website van Bongo zelf.

Reservatie Bongo bon

Wanneer worden er toeslagen berekend?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Wat zijn reserveringskosten?

Per reservering worden er €0,99 reserveringskosten in rekening gebracht. Dit om jouw reservering voor een dagje wellness zo goed mogelijk te verwerken.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservatie kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via Bancontact, iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.