Alle vragen
In verband met de maatregelen vanuit de overheid om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, is ons resort helaas gesloten tot tenminste 1 februari 2021. Lees alles over de coronamaatregelen.
Reservatie plaatsen
Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus is het tijdelijk uitsluitend mogelijk om e-tickets en/of arrangementen te reserveren. Bekijk hier de arrangementen.
Het is verplicht om online te reserveren, ook voor abonnementhouders. Wanneer je in het bezit bent van een abonnement kan je via het volgende contactformulier een reserveringsaanvraag indienen.
Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.
- Gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma en saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)
In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.
Reserveer hier je dagje wellness
Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.
Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.
Wanneer je in het bezit bent van een Bongo bon en deze is geldig bij Hezemeer, kan je als de bon nog geldig is, terecht in ons resort. Een reservatie plaatsen vooraf is noodzakelijk.
Bij de receptie kan je de Bongo bon overhandigen aan de receptioniste. LET OP: vergeet niet jouw Bongo bon vooraf te activeren op de website van Bongo zelf.
De avondentree is vanaf 16.30 uur. In verband met de maatregelen rondom het coronavirus hebben wij tijdelijk geen losse avondentree, maar kun je kiezen uit onze speciale arrangementen.
Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is er tijdelijk geen ochtendtoegang. Je kunt uitsluitend een e-ticket en/of een arrangement reserveren. Bekijk hier de arrangementen.
Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservatie kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservatie willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservatie annuleren.
Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via Bancontact, iDEAL of via creditcard.
Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.
Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus is het tijdelijk uitsluitend mogelijk om e-tickets en/of arrangementen te reserveren. Bekijk hier de arrangementen.
Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.
Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagtoegang alleen in de avond te gebruiken.
Het is op dit moment niet mogelijk om een reservatie te plaatsen voor een groep.
Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om vooraf online een reservatie te plaatsen.
In verband met de maatregelen vanuit de overheid hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.
Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen geen reservatie geplaatst kan worden met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een regulier arrangement wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.
Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservatie meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.
Voor acties, e-tickets en reguliere dagtoegang bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat op bepaalde dagen het niet mogelijk is om een reservatie te plaatsen met een e-ticket of actie maar de reguliere toegang is nog wel beschikbaar. Wanneer je een reservering wenst te plaatsen voor de reguliere toegang, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.
Er zijn verschillende e-tickets waarmee je een reservatie kan plaatsen. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.
Eten & drinken
De overheid heeft op 16 oktober jl. nieuwe maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Ons restaurant is daarom gesloten tot minimaal 19 november. Het is officieel niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen en te nuttigen in ons restaurant. Het meenemen van een flesje drinken/water is uiteraard wel toegestaan.
Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).
Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan. Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).
Het is mogelijk om tijdens je dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. In het restaurant worden verschillende à la carte gerechten geserveerd. Voor zowel de lunch als het diner kan je genieten van uiteenlopende gerechten. Kijk op onze website voor meer informatie over het restaurant.
Let op: In verband met de coronamaatregelen is ons restaurant tot en met minimaal 19 november gesloten. Lees alles over de nieuwste maatregelen.
Heb je een gluten, lactose of andere allergie? Je kan dit het beste ter plaatse aangeven bij één van de koks zodat je correct geïnformeerd kan worden.
Let op: In verband met de coronamaatregelen is ons restaurant tot en met minimaal 19 november gesloten. Lees alles over de nieuwste maatregelen.
Ontdek hier de menukaart van onze restaurant.
Let op: In verband met de coronamaatregelen is ons restaurant tot en met minimaal 19 november gesloten. Lees alles over de nieuwste maatregelen.
Je kan tijdens jouw dagje wellness plaats nemen in één van onze restaurants. Een reservatie plaatsen voor een lunch en/of diner is niet mogelijk.
Let op: In verband met de coronamaatregelen is ons restaurant tot en met minimaal 19 november gesloten. Lees alles over de nieuwste maatregelen.
Behandelingen
Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.
Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een reservatie te plaatsen voor een behandeling zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een reservatie te plaatsen voor een behandeling is dit uiteraard mogelijk.
Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.
Het is niet mogelijk om enkel een reservatie te plaatsen voor een behandeling. Je kan een behandeling uitsluitend reserveren in combinatie met de dagtoegang of een dagarrangement.
De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens de reservatie een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.
Het is mogelijk om een voorkeur aan te geven, tijdens het online reserveren kan je jouw voorkeur noteren in het opmerkingenveld. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter wij kunnen het helaas nooit 100% garanderen.
Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die je kan toevoegen aan jouw dagje wellness. Naast de behandelingen worden er ook rituelen aangeboden. Ontdek het huidige rituelen aanbod.
Dagelijks worden er verschillende wellnessrituelen aangeboden. Bij deze coronaproof rituelen staan ontspanning, geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Deze wellnessrituelen worden door een medewerker uitgevoerd en zijn in groepsverband.
Een Treatment is een speciale behandeling met TREATMENTS® producten. Waan je in een andere wereld met de unieke TREATMENTS® behandelingen. Deze bestaan uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Met vier varianten is er altijd een Treatment die bij jou past.
Bij een TREATMENTS® behandeling staat de beleving voorop waarbij gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Iedere Treatment behandeling bestaat uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Bij een gewone massage wordt er uitsluitend een massage gegeven door de specialist.
Wanneer je een behandeling en/of ritueel wenst te ondergaan tijdens jouw dagje wellness is het raadzaam om hier tijdig een reservatie voor te plaatsen. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan je bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of rituelen beschikbaar zijn.
Het is mogelijk om een reservering te plaatsen voor meerdere behandelingen en rituelen. Houd er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door jou wordt doorgegeven tijdens het reservatieproces. Een reservatie is altijd op basis van beschikbaarheid.
Het is mogelijk om jouw reservatie te wijzigen en/of te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringsvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 48 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.
Over het resort
Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus hebben we tot nader bericht geen speciale verjaardagsactie.
Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren.
Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.
Vanaf de leeftijd van 14 jaar is iedereen welkom bij sauna Hezemeer. Kinderen van 14 tot en met 18 jaar mogen alleen onder begeleiding van een volwassene het resort bezoeken. Bij twijfel kan onze receptionist naar legitimatie vragen.
Als gast van ons resort kan je de auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen, een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur en er zijn twee oplaadpunten voor elektrische auto's. Het is eventueel mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van ons resort, mits dit bij binnenkomst aan wordt gegeven bij de receptie.
Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna.
✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten
Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de Relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.
Maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 23:00 uur. Ontdek ook de openingstijden tijdens de feestdagen.
Hezemeer heeft geen badkledingdagen.
Breng je regelmatig een bezoek aan ons resort? Ontdek dan onze badenkaarten en maak voordelig gebruik van een dagje wellness en profiteer van vele voordelen. Het is vanwege het coronavirus verplicht om te reserveren als abonnementhouder. Lees alle informatie omtrent het coronavirus en abonnementen.
Vanwege het coronavirus zijn er tijdelijk helaas geen kranten of tijdschriften beschikbaar.
Het is niet toegestaan om een eigen flesje water mee te nemen. In het resort zelf zijn flesjes water te koop.
Bekijk hier alle informatie over hoe jij met het openbaar vervoer sauna Hezemeer kan bereiken.
Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via Bancontact, iDEAL of creditcard.
Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.
Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In het restaurant, op het terras en Relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.
Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.
Op de parking van Hezemeer staat een laadpaal voor elektrische wagens. Je kan daar tijdens je bezoek gebruik van maken. De laadpaal werkt met:
- EV Point pass
- Bluecorner (B)
- The Newmotion (NL)
In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf te reserveren.
Reserveer hier je dagje wellness
Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.
Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.
Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.
Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.
Cadeaubon
Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aankopen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aankopen.
De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aankopen bij één van de deelnemende resorts.
Je kan de 'oude' Hezemeer cadeaubon nog inleveren tot en met de datum die erop vermeld staat.
Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.
Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.
Wij accepteren de BeautyCadeau kaart.
Mijn reservatie
- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma en saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)
Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Lees alles over de maatregelen rondom het coronavirus.
Je kan je reservatie wijzigen door het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.
Je kan je reservatie annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.
Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.
Wanneer je een reservatie maakt, kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen. Je kan alleen vooraf betalen.
Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.
E-ticket/Voucher
Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een reservatie wenst te plaatsen voor een regulier arrangement, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig een reservatie te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.
In verband met de maatregelen vanuit de overheid hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.
Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.
Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat je enkel vanaf 16.30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16.30 uur is dan beschikbaar.
Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt.
Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.
Een Voucher voor een dagtarief is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.
Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan de pagina hoe verzilver ik mijn e-ticket.
Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservatie geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.
Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal twee codes per reservatie verzilveren.
Overige vragen
Een opgiet beleving is een uniek saunaritueel waar je kosteloos van kan genieten bij ons wellnessresort. Ontdek ook alle andere (do it yourself) wellnessrituelen.
Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als jij dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar jouw lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.
In verband met de maatregelen vanuit de overheid hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.
Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.
Ben je iets vergeten na jouw bezoek aan ons resort? Je kunt dan contact opnemen met ons door het middel van het volgende contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. Gevonden voorwerpen kunnen alleen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.
In ons wellnessresort ben je van harte welkom met een stoma. Het is wel verplicht om een stomaband te dragen.
Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via Bancontact, iDEAL of via creditcard.
Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.
Wij accepteren Visa en Mastercard.